Vores skoler

Skærmbillede 2020-05-14 kl. 13.36.28.png

Skolen i Bymidten

Vi har elever fra 0. til 9. klasse. Vi underviser i fleksible læringsmiljøer, hvor udeområder og gangarealer er en central del af undervisningsfaciliteterne. Vores skole blev renoveret 2020 med spændende legeområder for store og små og nyindrettede klasselokaler.

Skolen ved Gurrevej

Skolen ved Gurrevej underviser indskolingsbørnene i 0. til 5. klasse med plads til leg og læring og masser af bevægelse på de store grønne udearealer. Efter 5. klasse fortsætter eleverne på Nordvestskolen, hvor de går fra 6. til 9. klasse og tager fat på nye spændende måder at lære på.

Nordvestskolen

På Nordvestskolen går de store elever fra 6. til 9. klasse, og de kommer fra Skolen ved Gurrevej. I de store klasser arbejder vi med nye læringsmuligheder med undervisning i hold - på tværs af klasser og årgange. Vi bruger de store grønne udearealer i undervisningen hver dag.

Nygård Skole

Nygård Skole er Helsingør Kommunes specialtilbud for normalt begavede elever med en autismespektrums-forstyrrelse. Vi har kun elever, som er visiteret til vores skole fra Helsingør, Fredensborg og Hørsholm Kommune.