Gurrevejens 5. klasser siger farvel … og goddag til Nordvest!

I dag er det sidste skoledag for alle elever i Danmark, inden sommerferien begynder i morgen. Men for nogen er dagen i dag fredag ekstra speciel, fordi nu er det endegyldigt farvel til Skolen ved Gurrevej. Men eleverne var faktisk bare på besøg! Hvorfor dog det?

Fordi de her under nødundervisning, og på grund af coronaen, har været nødt til at blive undervist på Nordvestskolen de sidste 3 måneder. Der var for lidt plads på Skolen ved Gurrevej - og Nordvestskolen havde plads nok.

“Så denne årgang har virkelig haft gode betingelser for at øve sig på at skulle gå på en udskolingsskole”, udtaler daglig pædagogisk leder Anders Pilgaard. "Det har været så godt for dem."

Og hvordan blev der så sagt farvel til denne store årgang - fem klasser?

Jo, alle elever og voksne havde dannet en kæmpe lang flag-allé-slange rundt om hele Skolen på Gurrevej. Det var et fantastisk syn 😄

To af pigerne på 5. årgang syntes, at det var rigtig flot at få lov til at gå igennem denne flag-allé og glædede sig til det nye skoleår, hvor de endelig bliver “rigtige” udskolingselever.

God sommer til alle på Skolen ved Gurrevej